Αθήνα, 24/08/2017

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Κύριε Υπουργέ,

Είναι γεγονός ότι οι φετινές αποσπάσεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που πραγματοποιήθηκαν στην πρώτη φάση, είναι οι λιγότερες της τελευταίας πενταετίας. Το ΔΣ της ΟΛΜΕ εκφράζει την έντονη αγανάκτηση του για την υιοθέτηση αυτής της λογικής. Εκτιμά ότι ο αριθμός  των αποσπάσεων εκπαιδευτικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεν καθορίστηκε με βάση τα πραγματικά κενά, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την μη κάλυψη αυτών των κενών και επομένως την μη εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων τη νέα σχολική χρονιά. Επιπροσθέτως, εξαιτίας της συνεχιζόμενης περιοριστικής πολιτικής που ακολουθεί η κυβέρνηση,  εκατοντάδες συνάδελφοι με σοβαρότατα προβλήματα θα παραμείνουν για άλλη μία χρονιά μακριά από τον τόπο συμφερόντων τους και την οικογένειά τους.

Το Δ.Σ της ΟΛΜΕ, με την έναρξη της διαδικασίας για την πραγματοποίηση της δεύτερης φάσης αποσπάσεων, απαιτεί την κάλυψη όλων των λειτουργικών και οργανικών κενών. Καλεί το Υπουργείο Παιδείας να παρουσιάσει όλα τα πραγματικά κενά.

Συγκεκριμένα απαιτούμε :

  • Άμεση κάλυψη όλων των κενών (οργανικών και λειτουργικών) με τη διαδικασία των αποσπάσεων.
  • Άμεση κάλυψη όλων των λειτουργικών και οργανικών κενών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για τις κοινές ειδικότητες (αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ).
  • Να πραγματοποιηθούν αποσπάσεις εκπαιδευτικών από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές, με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην δημιουργηθούν προβλήματα στην υπηρεσία.

Επισημαίνουμε ότι το ζήτημα της μακροχρόνιας καθήλωσης των συναδέλφων μας σε παραμεθόριες και δυσπρόσιτες περιοχές οφείλεται στις κυβερνητικές πολιτικές των μνημονιακών δεσμεύσεων προς τους Τροϊκανούς, πολιτικές που έχουν οδηγήσει σε μηδενικούς διορισμούς τα τελευταία πέντε χρόνια. Η μη ύπαρξη διορισμών οδηγεί το Υπουργείο Παιδείας σε πλασματικό υπολογισμό των κενών προκειμένου να μην καλυφθούν με τη διαδικασία των αποσπάσεων περιοχές ελλειμματικές. Απαιτούμε να μην πληρώσουν για άλλη μία φορά οι καθηγητές το κόστος των κυβερνητικών επιλογών.

Για να δείτε το αρχείο σε pdf … εδώ