ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

            Πλησιάζει η ημερομηνία των εξετάσεων και το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει με χαρακτηριστική αδιαφορία για τα προβλήματα που δημιουργεί η εφαρμογή του ν.4186/2013, να δηλώνει ότι «όλα βαίνουν καλώς» και ότι η πολιτική τους θα εφαρμοστεί πάση θυσία. Και τα θύματα δεν θα είναι άλλα παρά οι μαθητές μας, οι οικογένειές τους, το παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό κλίμα, τελικά το δημόσιο σχολείο.

            Έχουν ήδη καταγραφεί τα αιτήματα για μη εφαρμογή του νόμου σχετικά με την τράπεζα θεμάτων αλλά και με τον νέο τρόπο προαγωγής των μαθητών που θα προκαλέσει μεγάλη μαθητική αποτυχία, αύξηση της μαθητικής διαρροής και εξασθένηση της Β Λυκείου.

            Εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργούνται όπως αξιοπιστία του βαθμού της Α Λυκείου που συμμετέχει κατά ένα ποσοστό στο βαθμό πρόσβασης στην τριτοβάθμια και που μπορεί να αλλοιώνει το αποτέλεσμα. Η αναμόρφωση όλης της λειτουργίας του σχολείου ώστε να προσαρμοστεί στις απαντήσεις των θεμάτων της Τράπεζας και όχι στις ανάγκες διαπραγμάτευσης των γνωστικών ? επιστημονικών αντικειμένων.

            Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τις ΕΛΜΕ να κινητοποιηθούν ώστε τα ζητήματα αυτά να αναδειχθούν στην κοινωνία και να διαμορφωθεί ένα ρεύμα ανατροπής αυτής της κατάστασης.

  • Να γίνουν παντού ενημερωτικές συσκέψεις σε συνεργασία με τους συλλόγους και ενώσεις γονέων και τα μαθητικά συμβούλια. Να οργανωθούν τοπικές και περιφερειακές κινητοποιήσεις με αίτημα να μην εφαρμοστεί ο ν. 4186/13 φέτος.

Να αξιοποιηθούν οι πρωτοβουλίες που παίρνει το γονεϊκό κίνημα και να οργανωθούν από κοινού παρεμβάσεις.

  • Να προβληθούν όλα αυτά τα ζητήματα με συνεντεύξεις τύπου, αφίσες και πανό στα σχολεία
  • Να προετοιμάσουμε μια μέρα πανελλαδικής δράσης για το ζήτημα. Να οργανώσουμε τη στάση μας για την περίπτωση που η Κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ θα επιμείνουν στην εφαρμογή αυτών των καταστροφικών για την εκπαίδευση και τους μαθητές μας, μέτρων.
  • Απαιτούμε να καταργηθεί ο ν. 4186/13 για την αναδιάρθρωση του  Λυκείου και της ΤΕΕ και, σε πρώτη φάση, να μην εφαρμοστεί εφέτος στην Α΄ τάξη Λυκείου.
Κατεβάστε το σχετικό αρχείο σε μορφή pdf … εδώ